dilluns, 12 de juliol del 2010

MARXA BTT L'AUBERGE



El passat diumenge dia 11 de juliol es va celebrar la primera marxa btt de l’Auberge, a Benissanet. Va ser un dia d’allò més calorós, però les ganes i la implicació de la gent del poble van permetre que fos tot un èxit. Amb un nombre aproximat de 160 participants es van superar les expectatives de l’organització.

A la marxa hi havia dues possibilitats de participació, la curta de 25km de distància i la marxa llarga, amb un recorregut de 42km. De tortosins i tortosines que nosaltres coneguem estaven: Mònica i Diego, Mauro i Isa, Felip, Kiko, Abel i Alfredo i nosaltres dos, Dani i Cristina.

El recorregut va ser 90% de pista forestal i 10% senders. Únicament varem haver de fer dos senders, el primer molt senzill, i el segon d’allò més empinat (davant meu un noi es va trencar la clavícula i un altre, no entenc com encara està viu, jeje).

En general va haver-hi un bon nivell, els primers van fer el recorregut amb menys de dues hores, la qual cosa implica que el ritme va ser bastant alt.

Pel que fa a nosaltres, que vam fer la llarga, tots vam acabar prou contents, llevat de que jo vaig caure i em vaig fer mal a la cama, però, per sort no és res!!! Una setmana de repòs i a tornar-hi! I que la forta calor ens va acompanyar tota la marxa i a Mònica li van agafar calfreds, però per la resta molt bé i amb moltes ganes de seguir entrenant.

Dani i Cristina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada