dilluns, 14 de febrer del 2011

Cursa de Ginestar

Aquest diumenge el circuit de curses de muntanya de les Terres de l’Ebre es va traslladar a Ginestar, on van preparar una cursa de 22km i 850m de desnivell positiu. El circuit, molt correrdor, sobretot al principi i a la baixada. Les pujades però, eren proa empinades com per a fer bufar. Però és que era una cursa de muntanya.

Pel que fa als atletes que entrenem, comencem parlant d’Elena, que va patir més del que es pensava, sobretot en la primera part de la cursa, la pujada. Després a la baixada es va recuperar i va acabar tercera en un temps de 2h41’. La veritat, és que han estat 3 setmanes consecutives de competició, que s’han tancat amb un balanç prou positiu, ja que la lesió sembla que no surt per cap lloc.
Per altra banda, Rosa i Lupe, feien la primera cursa des de que han iniciat els entrenaments, i la de Ginestar havia de ser un entrenament fort, tal i com va ser. Va sevir per a entrenar i per a adonar-se’n que cal entrenar fort, però poc a poc anirem fent. Van fer la cursa amb 3h22’ en el cas de Lupe i 3h25’ en el cas de Rosa.
També hi va haver representació del grup d’adults del ATE, Dolors Ferreres, que es va estrenar en el mon de les curses. Va patir, però crec que va xalar molt. Al final custodiada pel seu Home i el seu germà va arribar a meta amb 3h 20’, la qual cosa està molt bé per ser la primera cursa que fa.


 

I finalment, jo, que vaig sortir al meu ritmet, patint de bessons a la pujada però prou bé. Vaig agar a Elena i vaig anar amb ella i belen fins al Km 10, després a la sendera de baixada vaig tirar, però les últimes pujades hem van passar factura i vaig acabar carregat. Finalment 2h47’. El pitjor però, és la lessió que tinc ara. Una tendinitis a la zona del adductors que hem fa anar bastant coix. De moment 2 o 3 setmanes descansant i després ja veurem. Així que a Xerta... no sé com anirà!!!!
Per cert, vam tenir una animadora de luxe, Cristina que va vindre a veure la cursa i a animar-mos!!!!!!



Dani

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada