dimecres, 13 de juliol del 2011

Cursa del Llop 2011

Aquest passat cap de setmana s'ha disputat una nova edició de la cursa del Llop. En aquesta edició, no hi havia ningú dels que entrenem que ho fes tot, però si que hi ha hagut gent que ha fet alguna prova.

Dissabte a les 14.30, amb una humitat bastant elevada, i després que els llops ja haguessin fet els 180km de bicicleta de Carretera, es donava el tret de sortida a la cursa de muntanya, un recorregut entre Tortosa i L'ampolla de 32 km, amb una primera meitat amb molta sendera i la segona amb molt d'asfalt.
En aquesta prova hi vaig participar jo mateix, que tot i que no les tenia totes, doncs la calor no m'agrada gaire, finalment em vaig decidir a fer-la. I la veritat és que la calor no va deixar tingués bones sensacions, i la cursa va anar bastant malament. Vaig tenir alguns problemes amb la panxa i la sensació de debilitat em va acompanyar bona part del recorregut. Al final vaig entrar amb 4h08' i pensant que aquesta cursa no la tornaria a fer més. Però ara mateix, penso que mai se sap el que pot passar...


Diumenge, Després que els aspirant a Llop pugessin des de Deltebre fins a Tortosa amb Piragua, es va donar el tret de sortida a la mitja Marató de la pujada a Caro. Aquí, dos atletes del grup d'adults de l'ATE van ser-hi present. Lluís i Joan. El primer va fer una bona pujada, regulant, però sense perdre temps, finalment amb 2h11' va arribar a la meta.
Per la seva banda, Joan, va sortir a acabar-la i conèixer aquesta prova que s'enfila fins els 1000m per una carretera que va serpentejant. L'experiència va ser bona tot i que va patir el seu. Tot i això objectiu cumplit, acabant la prova amb 2h49'
Felicitats als dos!!!

Des de Caro, als llops només els quedava la última etapa, 110 km o 80 km de bicicleta de muntanya, amb la duríssima pujada a Formenta per acabar de maxacar les cames del futurs Llops. Poc a Poc van anar arribant al parc tots els participant fins que 8h18' més tard d'haver-se donat la sortida arribava l'últim participant, un aspirant a Llop de tant sols 21 anys que es quedava a les portes per tant sols 18'. Realment podem dir que també va ser Llop.
Felicitat a tots aquells que heu fet les sis proves i heu completat aquest duríssim recorregut!!!!!

Classificacions

FOTOS: Kiko   Dani

By Dani

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada